Palos Park, Illinois
Not resolved
1.0
Details
Diversity of Products or Services
Product or Service Quality
Warranty
1 comment

I had bought hardwood floors from Luna paid them cash to get an additional discount they delivered the floor and when it came time for install they showed up the first day and made a huge mess in my house then sat outside for 5 hours doing nothing. I complained and the company assured me they would fire that crew and guaranteed the floors would be put in the following day!

The same crew showed up there was a lot of hassle and found out the floors were not the ones the sales person said so we had them leave everything was in disarray and are waiting for our refund it's been 2 weeks and so far we haven't seen our $ they keep saying the checks in the mail! I am now in the process of getting an attorney do not hire these liars!

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $8000.

Preferred solution: Full refund.

Luna Flooring Cons: Given the run around, Customer service.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
Cmonroe
#1007411

Thank you for bringing your concerns to our attention. We regret any delay in processing your refund, as we never want our customers to be disappointed in our service.

We understand that we've been in contact with you and advised that the refund has been sent out to you. Please don't hesitate to contact us with any additional questions or concerns at care@luna.com.

Thank you. Luna Customer Support

You May Also Like