Product: Luna Flooring Carpet Clear all filters (0 of 6 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
DON'T USE Luna!SAVE yourself from the stress! They did not honor their "Love Your Carpet" promise. During the in-home consultation, the Luna sales rep showed me samples of what he "said" was their highest quality carpet. A week later their installation guys came to my...
Read more
Cmonroe
Cmonroe

Dear Customer, We're disappointed to hear that you were unsatisfied with your product, and we'd like to further assist you. Please email us your concerns along with your accou...

1.0
Product
Luna Flooring Carpet
#1167278
Reply to reviews
Luna Flooring - Bad quality carpet
Luna Flooring - Bad quality carpet
Luna Flooring - Bad quality carpet
Luna Flooring - Bad quality carpet
Luna Flooring - Bad quality carpet
We had them install the carpet everywhere in the house.Even though we were very happy with the installers at the time. 9 months later carpet everywhere was worn out ( and it's not high traffic areas). Besides hallways ( pattern carpet) was flat in all the rooms. Seams...
Read more
Cmonroe
Cmonroe

Dear Customer, We never want our customers to be disappointed in their product purchases, and we're sorry to hear that your carpet is not meeting your expectations. We'd like ...

1.8
Product
Luna Flooring Carpet
I liked
  • Installers
I didn't like
  • Quality
#1165469
Reply to reviews
We contacted Luna, and they had a sales representative come out to our home to pick out carpet.We had asked for the most durable because of our high traffic areas, and dogs. When they went to instal our carpet, they had missed measured, and had to reschedule the...
Read more
Cmonroe
Cmonroe

Dear Customer,We appreciate your posting. Unfortunately, Luna Flooring does not service any Texas region. We believe that you might be referring to a company with a similar na...

Product
Luna Flooring Carpet
#945204
Reply to reviews
Luna is the worst company to order carpet from!Order carpet for 3 bedrooms in March 2016. 1 bedroom was s lighter color than the other two , but order same carpet. Two of the bedrooms is clearly the wrong carpet. They were all supposed to be the same plushness and two...
Read more
Cmonroe
Cmonroe

Dear Customer, We’ve read your post and are disappointed to hear that you are not satisfied with your product purchase. We’d like to reach out to you to discuss your concerns,...

1.0
Product
Luna Flooring Carpet
#884421
Reply to reviews
We ordered carpets from Luna on October 20, 2015 and gave them permission to take the $200 deposit from our account.The next day when checking our statement they had taken $400 (two different $200 withdrawals) instead of only the $200 we agreed upon. We called the rep...
Read more
Cmonroe
Cmonroe

Thank you for bringing your concerns to our attention. We regret any confusion that occurred, and we understand that we’ve been in contact with you about this issue. Please do...

Product
Luna Flooring Carpet
#735702
Reply to reviews
Refused to use glue strips Would not touch it do too tile that had strips already installers from the time they got here only looked for a way not to do it said they get paid by the job and did I want to pay them by the hour because it would take to long to be carefull...
Read more
Cmonroe
Cmonroe

Thank you for bringing your experience to our attention. We regret that your installation was not completed as scheduled, and we will be contacting you shortly to discuss the ...

Product
Luna Flooring Carpet
#667443
Reply to reviews