Product: Luna Flooring Carpet Installation Clear all filters (74 of 74 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
1 comment
1.0
Details
Carpet installers was great installers was great. Flooring guys discovered after pulling my floors up that my floors are uneven and possible asbestos so they left my floors in a mess and no one can called me back so I can get my money back. Never again will I work...
View full review
Cmonroe
#1529798

Dear customer, we know your time is valuable and we regret to know that your experience did not meet your expectations. We'd like to follow up with you, but are unable to loca...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Reason of review
Poor customer service
Review #1317700 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.2
Details
A bunch of sharks. Salesman gave me a price. I said OK, and he did some paperwork on the phone. I never spoke with anyone on the phone. Papers came in the mail the next day, fed ex, indicating "phone". I paid a deposit of over $600, I then found out that the drywall...
View full review
Cmonroe
#1521921

Dear Customer,We're sorry to hear this, and we'd like to further address your refund concerns. Please send an email to care@luna.com with your contact information, and we'll g...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Cons
  • Cancellation service
  • Took advantage of me i signed nothing
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$617
Preferred solution
Full refund
Review #1307711 is a subjective opinion of poster.
1 comment
First no call the day before to set installation time." Call the morning of and we can narrow it down. But it will be between 8 and 6" Second get a recorded call " installers will be there between 8-10". 12 pm now show. Called customer service three times, got hung up...
View full review
Cmonroe
#1503280

Dear Customer,We know delays can be frustrating, and we'd like to further address your concerns. Please send an email to care@luna.com with your contact information, and we'll...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Reason of review
Poor customer service
Review #1283014 is a subjective opinion of poster.
1 comment
Initial price for the installation they quoted me for living room using LVP + 3 bedroom carpet is $4,400. I called them to changed the order from carpet to LVP and they quoted me $6,200. Then I contacted a private contractor from Thumbtack and they only charged me...
View full review
Cmonroe
#1498715

Dear Customer,We regret to hear that you were unable to speak to someone in regards to your concerns, and we'd like to further assist you. Please email us at care@luna.com wit...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Reason of review
Bad quality
Review #1278307 is a subjective opinion of poster.
1 comment
My carpet is not dirty. I don't have a lot of traffic in my house and everyone who enters where the carpet is has to remove their shoes. Therefore it doesn't need cleaning. I probably would have it cleaned sometime in the near future but I need that bulking fixed....
View full review
Cmonroe
#1479422

Dear Customer,We understand your frustration and we’d like to further assist you. Unfortunately, we’re unable to locate your order with the information in your post. Please em...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Reason of review
Warranty issue
Review #1253505 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.7
Details
Luna Flooring - A total botched job.
Let's begin with the carpet. Wrong address coming late calling us early in the morning five times, still can't understand how to find my house. They also called my sister-in-law five times she has reported this to me. Very embarrassing. After showing up they were...
View full review
Cmonroe
#1476776

Mrs. Bryan,We understand your frustration, and regret to hear that you remain unsatisfied with your installation. We've located your order, and we'll be following up with you ...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Reason of review
Work Experience or Job Application
Loss
$3600
Preferred solution
Full refund
Review #1249641 is a subjective opinion of poster.
2 comments
2.1
Details
Several years after the installation we have a significant amount of bunching and need stretching of the carpet. Our salesman specifically told us we would receive lifetime “stretching" at no cost if it was needed. I have been trying to get this done for over sixty...
View full review
Cmonroe
#1476763

Dear Customer,We regret to hear that your carpet installation is not meeting your expectations, and we'd like to know more. Please email your concerns along with your order in...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Cons
  • Follow up after the sales and warranty support
Reason of review
Warranty issue
Loss
$5000
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1249094 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
The sales came and we told what we needed as far as carpet since I am in a wheel chair and needed something that would hold up without matting the carpet installed don’t even come even with the hardwood floors there’s a big drop from the floor to the carpet wrong pad...
View full review
Cmonroe
#1449161

Dear Customer,Your satisfaction is important to us, and we're disappointed to hear that your carpet is not meeting your expectations. We understand that we've reached out to y...

Author
Location
Naperville, Illinois
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Reason of review
Bad quality
Review #1214850 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.3
Details
I needed carpet as my house had a fire and was being repaired. I got 4 estimates with Luna being the least expensive along with the claim of the best quality in the industry. When the salesperson, Charles, initially came out he was very nice and he claimed to be...
View full review
Cmonroe
#1429005

Dear Customer, We're disappointed to hear that you were unsatisfied with the carpet that you received. We've located your order, and we'll be in touch with you shortly to furt...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Pros
  • Initial response
Cons
  • No reponse to inquiry
  • Quality
  • Too numerous to name
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$3600
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Review #1183790 is a subjective opinion of poster.
1 comment
The carpet installers decided not to install on the same day as the hardwood installers. THREE days later they came, so my house was unusable from a Thursday until Tuesday night. It took over a week to even get a rep from Luna to return my calls. They said they...
View full review
Cmonroe
#1410985

Dear Customer, We know delays can be frustrating, and we regret to hear that you were inconvenienced for a period of over three days. We dislike delays as much as you do, and ...

Author
Service
Luna Flooring Carpet Installation
Reason of review
Poor customer service
Review #1157522 is a subjective opinion of poster.