Product: Luna Flooring Flooring Installation Clear all filters (30 of 30 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
1 comment
1.0
Details
Hardwood flooring put in living room, dining room, kitchen, powder room, laundry room and stairs. Installed all that with three men from 10 a.m. to 9:30 p.m. in one day. Poor quality of work. VERY displeased. Scratches, dents, floor doesn't meet baseboard, nails not...
View full review
Cmonroe
#1368576

Dear Customer, We regret to hear that you were inconvenienced by this matter. Please email your concerns and account information to comments@luna.com, and mention PC in the su...

Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Pros
  • Sales person only
  • Pricing
  • Salesman was very friendly
Cons
  • Lying about service
  • Bait and switch
  • Scheduling
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$500
Review #1098313 is a subjective opinion of poster.
3 comments
1.7
Details
I contracted Luna to do kitchen reflooring and carpet in 3 bedroom of my condo. The kitchen installers came and said that they were unable to do the floor so we had to reschedule. I had to call several times to get the work done. The company then called to cancel due...
View full review
Anonymous
#1389110

Confirm an estimate appointment with 3 hours window, make customer to come home and wait for 3 hours, no show, no call not email , no consideration of other people time. Then ...

Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
Poor customer service
Review #1093701 is a subjective opinion of poster.
1 comment
He was however eager to sell me the most expensive product and when the installer arrive he said the project could not be done with the type of flooring I selected . Someone from Luna schedule me for a re select. Another rep took my order for vinyl and told me it was...
View full review
Cmonroe
#1339903

Dear Customer, Your concerns are important to us, and we regret to hear that they have not been addressed. We have located your account, and we'll be in contact with you soon ...

Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
Pricing issue
Review #1060881 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Luna Flooring - Dust bowl 2017

1.0
Details
Luna installed hardwood floors. We complained they kept putting off sawdust they said clean. After weeks of sweeping and vacuuming daily;it's still a dust bowl. If you have allergies avoid Luna
View full review
Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
Not as described/ advertised
Review #1054350 is a subjective opinion of poster.
1 comment
2.6
Details
I've had the worse experience with Luna today .To begin the sales rep" Kevin Dawyot " came out the my home for the free estimate and consultation . He told me that he didn't see any problem with Luna doing the work I needed done . He told me that my sub- floor was fine...
View full review
Cmonroe
#1318930

Dear Customer, We've read your review, and we regret to hear about your experience concerns. We would like to know more about the situation and ensure that any unresolved issu...

Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Review #1036322 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Luna Flooring Flooring Installation Review

I had new engineered floors installed. I recently moved all of my furniture and one of the boards were cut too short. Most of the trim in kitchen that was nailed is no longer nailed down. I called 2x to file a service call and NO ONE calls me back. Had the floors less then a year. Ridiculous
View full review
Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
Bad quality
Review #1022546 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Luna Flooring Flooring Installation Review

1.5
Details
*** poor install floor falling apart day after install, feel i got raped, call customer service for repair and got nothing, these people suck and getting ready for legal route
View full review
Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
Bad quality
Review #1020430 is a subjective opinion of poster.
1 comment
3.7
Details
Tech did not have all the equipment to complete the install of my tile.Said someone will call me when they left but no one did. Floor not finished and don't know when they will come but they got my money.Have already contacted the BBB
View full review
ETCustomerSupport
#1256561

Dear Customer, We are disappointed to hear about your experience. We want to help, but are unable to locate your account with the information given. Please contact us at care@...

Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
Order processing issue
Review #974279 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
Received decent quote for small room but product delivered day late after took time from work-also product seemed cheap-VERY thin veneer to engineered wood flooring. Another day off work,installer arrived & stated need 100% up front payment. NOPE! Manager okayed 1/3...
View full review
Cmonroe
#1215077

Dear Customer, We are disappointed to read your review, and would like to speak with you in more detail about your concerns. Please emails us your contact and account informat...

Author
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
poor customer service, bad quality, delivery&install problems
Loss
$500
Preferred solution
Full refund
Review #920609 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.8
Details
Agreed to flooring service at cost of $8,568.00. Cancelled day after because a local contractor offered a better option. Kevin Konfirst offered new deal at $7,800. Install occurred on August 12th. During installation, installer notifies that they do not have material...
View full review
ETCustomerSupport
#1210195

Dear Customer, Your concerns are important to us and we will be in contact with you shortly to discuss your concerns. Thank you.

Author
Location
Rockville, Maryland
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Pros
  • Installers worked quickly and cleanly
Reason of review
Not as described/ advertised
Review #914965 is a subjective opinion of poster.